2007/03/21

UPC

Kicsit off leszek.
Piszok voltam, és sikerélmény ért.

Internetszolgáltatónk, a UPC, márc. 1-től sávszélesség-emelést ígért, ezek a reklámok folynak a tv-ből, mindenhonnan.
Igen ám, de azt kihagyták a reklámból, hogy területenként változó az időpontja, és hozzánk csak május 28-án jutna el az emelt sávszélesség, viszont a számlán ugyanakkora összeg szerepel addig is, mintha a nagyobb szolgáltatást kapnánk.
S ezen kicsit feldühödve írtam nekik egy érdeklődő levelet, miszerint számíthatok-e jóváírásra, mivel a 10 megás net árán csak 3 megát kapok, ill. jól értelmezem-e, hogy a reklámban megtévesztik a fogyasztókat, miszerint már mindenhol a magasabb sávszélesség van.
Kaptam egy semmitmondó, sablonlevelet, amin még jobban feldühödtem.
És egy kicsit egyértelműbb levelet írtam nekik, hogy mikor szeretnék jóváírni a különbözetet.
Erre ma estére MEGEMELT SÁVSZÉLESSÉGen kaptuk a netet. :DDDD

Valószínűleg vaj van a fülük mögött, és tudják, hogyha ezekkel a levelekkel, és problémákkal elmegyek a fogyasztóvédelemhez, akkor nekik valószínűleg elég jelentős bírság lenne a jutalmuk, reklámmal megtévesztett fogyasztók, ill. túlszámlázás miatt.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy aki nem reklamált más környéken, annak is megemelték-e a sávszélességét.

1 megjegyzés:

Nina írta...

Nagyon jól tetted, hogy nem hagyod magad :))) Nem is szabad, dühítő, mennyire szemetek a szolgáltatók, bármiről is van szó. Mi a harmadik semmitmondó válasz után másnaptól felmondtuk az egészet, máig nem vitték el a modemet se... :-D