2008/10/24

Kipécéztek...

Kipécéztek :D

- vízöntő vagyok, ami sok furcsaságot megmagyaráz :D

- sokszor számomra is érthetetlen dolgaim vannak, és utálom, mikor az ilyenekre megkérdik, hogy miért így? ugyanis nem tudok rá válaszolni

- nagyon hangulatember vagyok

- táskamániás vagyok, bár párom mindig azzal cukkol, hogy akkora táskát még találtak fel, amiben elférnének a dolgaim :D

- nagyon szeretem az állatokat

- a valóságshow-któl sikítófrász jön rám

- imádom a sorozatokat, de azokból is inkább a krimi és orvosi témájúakat

- én is szeretem a fura embereket, köztük nem érzem marslakónak magam :D

- vulgáris leszek, hányni tudnék az emberi butaságtól, aljasságtól, kétszínűségtől, a bürokratizmus vízfejétől

- sokszor nem értem a világot, az embereket, a tetteiket (és ők sem értenek engem)

- sírás jön rám, ha gyerekek, állatok szenvedéseiről olvasok, látok...

- hiszek Istenben, de ugyanakkor a vallás nekem ellentmondásos, a papok képmutatóak (és sokszor kételkedem, mikor ártatlanok, gyerekek, állatok szenvedéseiről szerzek tudomást)

- nem szeretem, ha az agyam alapjáratra van kényszerítve, mindig muszáj valamit csinálni (itt gondolok arra, hogy úgy tv-zek, hogy muszáj hímeznem közben, vagy várakozás közben szintén hímezni, vagy olvasni, stb...)

- nem szeretem a valóságshow-kat, az angol humorra épülő filmeket, a bárgyú amcsi filmeket

- mai napig képes vagyok mesekönyvet olvasni, főleg ha sikerül megszerezni gyerekkorom kedvenc meséit, regényeit

Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Akiket én kipécéztem:

Ditti30 - Györgyi - Napcsi - Phan - Tündérke - Tűzlili - Ralina

A szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi (ha lehetne, én inkább a furára voksolnék, és annyit, ami HÍRTELEN eszedbe jut)
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

4 megjegyzés:

Barbi írta...

Örülök, hogy kicsit jobban megismerhettelek! Én is imádom a mesekönyveket!

Edit írta...

Hú Polly! Mennyi igazság van abban, amit leírtál! Ezeket én is leírhattam volna magamról, kivéve, hogy nem vagyok vízöntő. A lányom az, és csak akkor tudtam igazán megérteni, hogy miért ilyen, amikor utánaolvastam a témának.

Polly írta...

és akkor nem beszéltem még arról, hogy nem elég, hogy vízöntő vagyok, de rák aszcendenssel, és állítólag ez a lehető legrosszabb párosítás a csillagok között :DDD

Bnorka írta...

Én is felkértelek volna, de már megtetted :) De a blogomban megneveztelek. Jó volt olvasni!