2009/12/24

Ajándékom célba ért...

.
Az idei évem nagyon zűrös volt. Főleg a 2. félév. Az évvége felé munkaügyileg mindig el vagyok havazva, de eddig azért a karácsonyi ajándékok hellyel-közzel mindig időben elkészültek. Idén viszont a munka mellé betársult egy két hónapig tartó családi problémahalmaz is, így szinte semmi időm nem maradt hímezni, örültem, hogy a kötelező munkával meg tudtam birkózni.
Így történt, hogy sajnos a barátaim közül senkinek nem tudtam időben ajándékot készíteni, hiába kezdtem neki korán a készülődésnek. De ami késik, nem múlik, kicsit megkésve, de elkészítem az ajándékokat.
Összesen egy ajándék készült el időben (itt is köszönet Diának a segítségért, az összevarrásban), és tényleg az utolsó pillanatban kapta meg a címzett, Katica:



A fenti ajándék már készülőben volt Katicának, amikor újra részt vettem nála egy játékon, és csodák csodája, megint nekem kedvezett a szerencse, és nemrég meg is érkezett az ajándékom:

Most lesz másfél hét pihenés itthon, addig igyekszem az ajándékokat bepótolni, ahogy készülnek, és megkapja az ajándékozott, teszek fel friss képeket.

.

2 megjegyzés:

Judit írta...

Milyen szép!!

Nagyon boldog karácsonyt!

Edit írta...

Nagyon szép ajándék lett! :) Jó pihenést és boldog Új évet. Ha időd engedi, készíts nekünk még sok keresztszemes mintát!