2014/05/12

Cirmi 2. éjszakája

Cirmi 2. éjszakája: 4:45-kor ébresztett, amikor kiengedtem a szállítódobozból (éjszakára a saját biztonsága érdekében abban alszik, de mellettünk), őrületes dorombolást rendezett.
Átvittem az alomba, elvégezte a dolgát, evett-ivott kicsit, bemásztam vele az ágyba, ő dorombolt a kezemben, én próbáltam szunyálni, ami elég nehezen ment, lévén a macsek a kezemet játéknak nézte, és hol körmök, hol fogak mélyedtek az ujjaimba.
Aztán végül én bealudtam, Cirmi pedig meglépett, Sanyi szólt, hogy a lakásban rohangál a macska.

Lassan a fél család úgy néz ki, mintha bozótharcba keveredtünk volna, mindenki tele van karmolás- és harapásnyomokkal
Én az előbb hülye fejjel a két macska közé nyúltam, amikor Cirmi éppen fújt Mázlira, így én kaptam két mély karmolást az ujjamba.

Kis vacakot 15 percre hagytam egyedül a gyerekszobába zárva, amíg Lilit elvittem iskolába, mire hazajöttem, megmászta a hintalovat, és a ló két füle közül nézett rám, majd lezseren leugrott a földre. De valószínű, hogy érkezésem előtt a hintalóról feltornázta magát a szekrényre is, mert néhány játék le volt verve a földre.
Most épp fáradtan kidőlt, és pihen.

Nem volt elég gondom, beszereztünk még egyet :D
De megérte, Lilinek nagyon jót tett a cica, egy nap alatt hihetetlen változásokat tapasztaltunk rajta (otthon maradt a nővérével, amíg mi apával elmentünk néhány órára, erre évek óta nem volt példa, és 2. éjszaka, hogy nem csikorgatja álmában a fogát, remélem, így is marad)

Végülis a 3 órához képest a 4:45 már baráti időpont, Lili pedig egész nap fárasztja a kisasszonyt, csak a kismacs képes arra napközben, hogy bealszik játék közben, kerek 5(!) percet alszik, és utána ugyanazzal az energiával rohangál tovább.

A száraztápot ímmel-ámmal eszegeti csak, úgyhogy tegnap vettünk neki konzervkaját, nehogy éhen haljon, arra szabályosan rávetette magát, és két pofára falta. Úgyhogy most az lesz, hogy szárazkaja kinn van neki, hogyha megéhezik napközben, tudjon enni, és reggel meg este kap egy kis konzervet is hozzá.
Inni iszik, teljesen szobatiszta.
És most már annyira bátor, hogyha Mázli vagy Topi túl közel megy hozzá, akkor ő kezdi a morgást-fújást-prüszkölést-szőrfelállást

1 megjegyzés:

Anette kincsei írta...

Ahogy irod ujra atelem milyen egy uj kolyokkel egy lakasban, tetszenek cirmi mindennapjai, megmosolyogtat, cuki kis cica. Plane jo a haznal ha ilyen jo hatassal van Lilire.