2007/02/26

Válasz Nina kérdésére

Kérdés:
Ki milyen fonalat használ, mióta, használati tárgyakat is hímeztt-e, a mosást mennyire állja, továbbá melyik a legkedvencebb fonal? Bármilyen különlegesség is lehet , Kreinik, stb.

Én dmc-t, vagy anchort szeretek használni, bár legelső és második művem még gyöngyperlével készült (gőzöm nem volt, mivel kell hímezni). Aztán megtudtam, hogy osztott hímzővel kell, és még gőzöm nem volt a fonalak közti különbségről, így a köv. műveim puppets-cel készültek.
Aztán egy rico magazinnak köszönhetően vettem anchor fonalat, és akkor döbbentem rá a fonalak különbségére.

Használati tárgy: 4db párna, ebből kettő puppets-cel, mindegyik bírta eddig a mosást, max. 40 fokon mostam, gépben. Ill. egy terítő gyöngyperlével, az is bírta a mosást.

Kedvenc fonal: anchor

1 megjegyzés:

Rita írta...

Hali! Látom, mindenki pupettsel kezdi.
Ja, és Nina blogjának a linkje ott van nálam, oldalt, onnan megtalálom :-)