2013/06/14

Borkötény Lóránt bácsinak

Liliék az oviban néhány hónappal ezelőtt egy óvóbácsira tettek szert. 
Külső szemlélőként ahogy észrevettem, a gyerekek egyáltalán nem lepődtek meg, nagyon jól fogadták az új helyzetet, hogy ezentúl egy "bácsi" lesz velük a nap egyik felében, megszerették az óvóbácsit. 
A szülők elég vegyes érzelmekkel fogadták a hírt, de Lóránt bácsi bizonyított, és mondhatom, hogy a férfi példakép a csoportnak is jót tett. 

Lilivel ezzel a kis aprósággal búcsúztunk el tőle:



A mintát két mintából ollóztam össze, a violinkulcs egy régebbi angol magazinból van, a leveles-indás mintát pedig PALKÓ borkötényre való mintájából másoltam.

1 megjegyzés:

Judit írta...

Hm, én csak filmekben láttam eddig óvóbácsit. :)
Nagyon szép ajándék, szerintem ilyet sem kapott még soha senkitől!!!