2024/01/18

Még egy régi történet :)

 Kb. 2012-2013-as sztori, Csepelen laktunk, . El kellett jutnom a XIII. kerületbe.

GPS-em nem volt, Sanyiét kértem kölcsön, és kértem, hogy programozza is már be az úticélt, ami igazából csak ahhoz kell, hogy a 13-ban tudjam, hol merre forduljak, és hol parkoljak le, a 13-ig eljutok). De életem párja nem vette ki a fizetős utakat.

Ennek következményeként Csepelről a 13-ba el akart indulni az M0 felé (cirka 40-50 km kerülő, lévén pont ellenkező irányba 4,5 km az M0 a házunktól).

A szőke ribi mondta, hogy balra, én mentem jobbra, majd közölte: "Újratervezés... a következő lehetőségnél forduljon jobbra, majd megint jobbra..."

Én újfent felülbíráltam, így f@szán minden elágazásnál végighallgathattam a monológot.

A soroksári OBI-nál már kihajítottam volna a pics@ba szívem szerint a ribit, de hát ugye más csaját nem hajigáljuk ki az autóból.

Mivel itt őnagysága fel akart vinni a Lágymányosi hídra, majd onnan tovább valamerre, én meg piszok módon megint felülbíráltam, és a pesti alsórakpartot vettem célba, újra kezdte szöszink a monológját ismételgetni, egész az Országházig.

Gondolom, ott már neki is teli volt a nem létező nemiszerve velem (kölcsönös érzés volt), az Országházat épp hogy elhagyva közli velem:

"70 méter múlva forduljon balra!"

Én bambán néztem, 70 méter múlva max. szalagkorlát, meg mögötte a mélyben a Duna... a Margit-híd kicsit messzebb van még, de arra is jobbra kellene kanyarodni, hogy fel lehessen hajtani rá... itt konkrétan olyan röhögőgörcs tört rám, hogy ömlött a szememből a könny, alig láttam, és kínomban felhívtam Sanyit az alábbi szöveggel:

- Valld be, hogy meg akarsz tőlem szabadulni, és azért akartál kinyíratni ezzel a szőke rib@nccal!

Szegény el nem tudta képzelni, hogy mi bajom van, hogy röhögve megvádolom valami feleséggyilkolászós baromsággal.

Aztán kicsit lehiggadva sikerült neki a teljes sztorit elmesélni. Mire közölte, hogy biztos, félrehallottam valamit...

Megkérdeztem, hogy azon, hogy 70 méter múlva fordulj balra, mi a f@szt lehet félrehallani?

Ennyiben maradtunk...

Hónapokkal később Sanyi késő esti melóból hív telefonon:

"Most már elhiszem, hogy meg akart ölni a GPS!"

Kérdezem, hogy mi történt.

"Itt autózok a szigetszentmiklósi bányatavak környékén, keresve a címet, és a GPS közli, hogy forduljak jobbra. Na most, jobbra van egy horgászstég, és a bányató."

Amikor pár évvel később karácsonyra GPS-t kértem, Sanyi válasza tömör és lényegretörő volt: GPS-t soha a büdös életben nem kapsz!

Nincsenek megjegyzések: